Siemens WT46E100NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46E100NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

CorinneB 08-02-2013
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

Over deze droger zijn wij niet tevreden.
Onze vorige Siemens droger was echt stukken beter.
In deze droger draait alle was in elkaar, met name dekbedovertrekken zijn een ramp om weer los te krijgen.
De droogkwaliteit vinden wij matig.
Maar het allerergst is de storing in het reservoir. Telkens weer gaat het lampje aan en houdt de droger er mee op. Inmiddels is Siemens al 2 x in de garantie geweest en de leverancier nog 2 x erna. Telkens weer hetzelfde. Wij zijn niet content met dit apparaat.

bianca1970 07-07-2010
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

Droger na 5 jaar al stuk. Geen garantie meer. Veel pluis in deur. Wel stil en droogt verder goed.

Patricks 27-04-2010
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

Machine 4 jaar in bezit. Binnen de garantie 2x een defect gehad wat onder garantie werd verholpen.
Nu, na nog geen 4 jaar, zit er een scheur in de trommel. Ondanks de zeer korte levensduur biedt Siemens slechts de mogelijkheid de machine op mijn kosten te komen rapareren en mocht het niet rendabel blijken, krijg ik bij aankoop van een nieuwe Siemens machine de helft van de onderzoekkosten terug.
Ik had een beter product en een betere afterservice verwacht van Siemens. Helaas was dit niet het geval. Voor mij geen Siemens apparatuur meer helaas.

Tanja 08-11-2008
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

Deze droger nu een jaar in bezit. Droogt prima, maar heeft als minpunt dat er nogal wat stof rond het filter gaat zitten en je met je nagels de stof tussen het rubber uit moet pulken wil het er een beetje fris uitzien. Er drupt water onder langs het rubber zodat daar vlekken ontstaan en ook op de vloer.
Verder vind ik het jammer dat je geen temperatuur kan instellen, want de was kan echt gloeiend heet worden en dat wil je niet altijd. Kreukherstellend droogt slecht.
Bij mij ook vocht in het deurtje.

G-NL 10-02-2008
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

Over het algemeen een goede droger maar met een paar kleine minpuntjes. Het pluizenfilter filtert de pluis minder goed zodat de condensor wat vaker moet worden schoongemaakt, wat dan weer resulteert in een klein waterballet omdat het water er al bij het eruit halen er van alle kanten uitloopt. Omdat dit echter zo om de 1,5 a 2 maanden moet gebeuren valt hier mee te leven. Drogen afhankelijk van het gekozen programma goed tot zeer goed

Sylvia 68 19-04-2007
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

Ik heb de siemens wasdroger nu een paar maandjes in bezit. Het duurde vrijlang voordat de olielucht uit de droger was ( nieuwigheid). Het stoffilter er uit halen vind ik moeizaam gaan. En in de deur zit tussen het rubber en het glas vocht wat niet echt fraai staat.
Als je de programma's kiest 'kreukherstellend blijft het was goed iets te nat naar mijn zin. De andere programma's doen het wel goed.

adder 02-07-2006
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

we hebben de droger nu een maand in bezit.
hij staat bovenop de wasmachine.
de droger doet naar behoren zijn werk, maar soms is de was niet helemaal droog.
het plijzenfilter is makkelijk te legen. en het waterreservoiris ook makkelijk
te legen.

freddy h 05-10-2005
Geschreven voor: Siemens WT46E100NL

goede machine heb hem kort maar doet het naar behoren stil en vrij snel klaar
met een grote was van 6 kg deze droger ziet er ook nog eens strak uit en is
lekker stil